اخبار سینما و تئاتر

لغو دو اجرای نخست نمایش «پدر»

لغو دو اجرای نخست نمایش «پدر»

به دلیل بروز مشکل فنی ناگهانی و کامل نشدن پاره‌ای از جزییات فنی اجرا، ۲ اجرای نخست نمایش «پدر» لغو شد و اجرای عمومی این اثر از ۸ شهریور آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای، گروه اجرایی نمایش «پدر» که قرار بود اثر خود را از امروز یکشنبه ۶ شهریور در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد، درباره وضعیت اجرای «پدر» اعلام کرد: «به دلیل بروز مشکل فنی ناگهانی در آخرین تمرین گروه و کامل نشدن پاره‌ای از جزییات فنی اجرا که می‌توانست منجر به ناقص شدن بخش‌هایی از اجرای نمایش شود، به احترام مخاطبان عزیز تئاتر ۲ اجرای نخست را به روزهای آتی منتقل کردیم.

از تمامی مخاطبانی که بلیت ۲ اجرای نخست نمایش «پدر» را تهیه و قصد تماشای نمایش را در روزهای ۶ و ۷ شهریور داشتند، بابت اتفاق رخ داده عذرخواهیم.

لازم به ذکر است مشکل پیش‌آمده مربوط به گروه اجرایی نمایش «پدر» است و از مدیریت و عوامل مجموعه تئاتر شهر نیز بابت لغو ۲ اجرای نخست عذرخواهیم و بابت همکاری و همراهی با گروه نمایش «پدر» سپاسگذار.

براین اساس اجرای عمومی «پدر» از روز سه‌شنبه ۸ شهریور آغاز و روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ شهریور ۲ اجرایی می‌شود.»

«پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای و نقش‌آفرینی رضا کیانیان، لیلی رشیدی، سعید چنگیزیان، مارین ول‌هولک، سوگل خلیق، بهزاد کریمی، نجوا صاحب‌الزمانی روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام

منبع خبر

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back