اخبار موسیقی

نقاشی‌های «توران فرهت» روی دیوارهای گالری گلستان

نقاشی‌های «توران فرهت» روی دیوارهای گالری گلستان

در تازه‌ترین نمایشگاه «توران فرهت» با عنوان «گلستان»، ۳۰ اثر نقاشی در سبک آبستره از این هنرمند نقاش در گالری گلستان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، «گلستان در گلستان» عنوان تازه‌ترین نمایشگاه نقاشی‌های «توران فرهت» هنرمند نقاش است که از تاریخ ۱۸ الی ۳۰ شهریور در گالری گلستان برپا می‌شود.

این نمایشگاه مشتمل بر ۳۰ اثر نقاشی رنگ و روغن و میکس مدیا است، آثار این نمایشگاه در سبک آبستره نقاشی شده و ترکیب موضوع، سبک، طرح‌ها و رنگ‌ها، هنر دوستان را به نمایشگاهی متفاوت فرا می‌خواند.

لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان درباره این نمایشگاه می‌گوید: «خیلی وقت بود آبستره فیگوراتیوهایی این قدر استادانه ندیده بودم. حتما به تماشای این نمایشگاه بیایید.»

توران فرهت زاده ۱۳۲۶ شهر لاهیجان، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۹ با گویندگی رادیو آبادان آغاز کرد. نقاشی را تجربی آموخت و بعدها به صورت آکادمیک در رشته کارشناسی نقاشی و کارشناسی ارشد ارتباط تصویری ادامه داد. از سال ۱۳۵۲ به عنوان آموزگار و فعال هنری به آموزش هنری کودکان و بزرگسالان پرداخت. در همین راستا در سال ۱۳۷۹ با تاسیس گالری و آموزشگاه هنری فرهت، فعالیت آموزشی خود را توسعه داد.

نمایشگاه «گلستان در گلستان» از ۱۸ تا ۳۰ شهریور در گالری گلستان برپا می‌شود و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به دروس خیابان شهید کماسایی پلاک ۳۴ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back