اخبار موسیقی

آموزش‌های هنری به‌روزرسانی می‌شود؟ – ایسنا

آخرین فرصت ثبت درخواست صدور کارت صلاحیت تدریس اعلام شد

جلسات تخصصی مشورتی برای نیازسنجی توسعه و ارتقاء کیفیت آموزش در هنرستان‌های هنرهای زیبا، آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش هنری در دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری با تعامل و همکاری نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری، اولین جلسه نیازسنجی و به روز رسانی کیفیت آموزش‌های هنری، با حضور محمد حسین اسماعیلی _ مدیرکل دفتر آموزش _ و اساتید رشته‌های مختلف هنری شنبه ۱۹ شهریورماه برگزار شد.

در این جلسه اسماعیلی با اشاره به اهمیت به‌روزرسانی رشته‌ها و سرفصل‌های آموزش هنر در تمامی مراکز آموزشی گفت: با توجه به دغدغه‌های موجود مبنی بر توسعه و ارتقاء کیفیت آموزش هنر در سراسر کشور، درصدد تشکیل کارگروهی با حضور اساتید باتجربه در حوزه‌های مختلف آموزش‌های هنری هستیم تا بتوانیم با زمان بندی مشخص براساس استانداردها اقدام کنیم و به یک بسته جامع آموزشی برسیم.

مدیرکل دفتر آموزش افزود: کلیت و هدف ما از برگزاری مستمر و مداوم این جلسات تخصصی مشورتی برای نیازسنجی و برنامه ریزی درسی و به روز رسانی سرفصل‌های رشته‌های هنری مورد تدریس در هنرستان‌های هنرهای زیبای و آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش هنر است تا بتوانیم با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، دفتر تالیف کتاب‌های درسی فنی و حرفه‌ای و کاردانش، دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش به یک نظام واحد آموزشی جامع برسیم.

وی در ادامه گفت: این بسته جامع آموزش هنر در گام اول با شش رشته هنری و براساس آمایش سرزمین و استانداردهای آموزشی آغاز و سپس در تمامی حوزه‌های هنری افزایش خواهد یافت تا به زودی بتوانیم به توسعه و ارتقای کیفیت آموزش هنر بپردازیم.

در این جلسه سجاد فروغی مدیرهنرستان هنرهای زیبای کرج، امیر عباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، نیما گوران مدرس رشته موسیقی در هنرستان موسیقی پسران تهران، علی میرزایی مدرس دانشگاه و مدیر اکران سازمان سینمایی و محسن سراجی نویسنده و کارشناس مرکز هنرهای نمایشی با بررسی راه‌ها و شیوه‌های این طرح به گفتگو پرداختند.

انتهای پیام 

منبع

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back