اخبار هنرمندان

نشست خبری مدیر شبکه آموزش؛ آغاز مدرسه تلویزیونی از دوم مهر

نشست خبری مدیر شبکه آموزش؛ آغاز مدرسه تلویزیونی از دوم مهر

گروه سینمایی هنرآنلاین: علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش در ابتدای این مراسم گفت: با اتفاقی که امسال در طرح مدرسه تلویزیونی رخ می‌دهد، تلاش کردیم تا اقدامی موثر در جهت عدالت آموزشی داشته باشیم. در واقع مرور بیانات رهبری نشان‌دهنده کوتاهی ما در این موضوع و مغفول ماندن عدالت آموزشی در کشور است.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای رفع این مشکل تلاش می‌کند، گفت: بر مبنای صحبت‌های رهبر معظم انقلاب، آموزش و پرورش ما باید به سمتی برود که دانش آموز شمال تهران با دانش‌آموزی در منطقه محروم به یک اندازه از آموزش بهره ببرند. بنابراین هدف اول ما در این طرح، عدالت آموزشی است. به صورتی که هرکس در خانه تلویزیون دارد، به بهترین محتوای آموزشی نیز دسترسی داشته باشد.

مدیر شبکه آموزش در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به دوران کرونا و یادآوری اینکه در آن ایام نزدیک به 5 میلیون نفر دسترسی به اینترنت و آموزش خوب نداشتند، بیان کرد: خوشبختانه بیش از 60 میلیون نفر به تلویزیون دسترسی دارند؛ بنابراین اگر محتوای خوبی برای آموزش را در رسانه ملی عرضه کنیم، نتیجه خوبی گرفته و به عدالت آموزشی نزدیک خواهیم شد.

عبدالعالی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: مدرسه تلویزیونی از دوم مهر ماه آغاز شده و ما هر روز پنج ساعت در روز قرار است به پخش برنامه‌های آموزشی که اکنون نیز در حال تولید آنها هستیم بپردازیم. این طرح تا آخر خرداد ماه سال آینده ادامه پیدا کرده و کار سختی را در پیش داریم. در حال حاضر حدود ۱۰ استودیو داریم که سه شیفت کار می‌کنند تا به مدرسه و آموزش برسیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره کمک‌های وزارت آموزش و پرورش به این طرح توضیح داد: هیچ کمکی از سوی وزارت آموزش و پرورش به ما صورت نگرفته است. اما به هر ترتیب این پروژه به آموزش و پرورش تعلق دارد.

منبع خبر

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back