اخبار موسیقی

آخرین فرصت ثبت درخواست صدور کارت صلاحیت تدریس اعلام شد

آخرین فرصت ثبت درخواست صدور کارت صلاحیت تدریس اعلام شد

پایان مهرماه ۱۴۰۱ آخرین مهلت ثبت مجوز آموزشگاه‌های آزاد هنری، ثبت و درخواست صدورکارت صلاحیت تدریس و ثبت گزارش عملکرد سه ماهه در سامانه آموزش است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل این دفتر با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه موضوع ساماندهی و نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد هنری در سراسر کشور در اولویت جدی این دفتر قرار دارد، در حال برنامه‌ریزی برای فراهم کردن مقدمات این امر هستیم.

مدیرکل دفتر آموزش با تاکید بر اهمیت نظارت بر عملکرد مراکز آموزشی گفت: یکی از وظایف مهم این دفتر، نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی تابعه است که شامل آموزشگاه‌های آزاد هنری، مرکز آموزش‌های مهارتی کاردانش و هنرستان‌های هنرهای زیبا است.

او در ادامه گفت: سامانه آموزشگاه‌های آزاد هنری به نشانی sso.farhang.gov.ir است که کلیه آموزشگاه‌های دارای مجوز تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ فرصت دارند تا اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند.

اسماعیلی افزود: همه اساتید و مربیان آموزشگاه‌های آزاد هنری فرصت دارند درخواست صدور کارت صلاحیت تدریس خود را تا پایان مهرماه در سامانه فوق ثبت نمایند. همچنین آموزشگاه‌های آزاد هنری می‌بایست گزارش‌های عملکرد گذشته آموزشگاه را تا پایان مهرماه ۱۴۰۱در این سامانه ثبت کنند و از این پس به صورت مستمر گزارش‌های سه ماهه خود را در سامانه ارائه کنند. متقاضیان تأسیس آموزشگاه آزاد هنری سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که تا کنون مکان مناسب جهت راه اندازی آموزشگاه خود معرفی نکرده‌اند نیز حداکثر تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ فرصت معرفی مکان آموزشگاه را در سامانه فوق دارند.

مدیر کل دفتر آموزش در خاتمه با بیان اینکه مهلت مقرر تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ بوده و تمدید نمی‌شود تاکید کرد: پس از پایان مهلت مقرر، درباره آموزشگاه‌هایی که در این خصوص اقدام نکرده‌اند تصمیمات قانونی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام

منبع

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back