اخبار سینما و تئاتر

حواشی اجرای دو نمایش در شیراز و تهران

حواشی اجرای دو نمایش در شیراز و تهران

اجرای نمایش «درهم‌تنیدگی» به کارگردانی احسان گودرزی در شیراز منتفی شد. این در حالی است که در تهران نیز نمایش «بازی بزرگ» به کارگردانی زهره بهروزی‌نیا امشب دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه روی صحنه نمی‌رود.

به گزارش ایسنا، قرار بود نمایش «درهم تنیدگی» از تاریخ ۱۷ تا ۲۴ شهریور ماه در شیراز روی صحنه برود ولی این اجرا لغو شده است.

کارگردان این نمایش در صفحه شخصی خود اعلام کرده که با وجود داشتن مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر شیراز و با اینکه سایت فروش بلیت این نمایش باز شده بود، تنها چند ساعت بعد از گشایش سایت، بلیت‌فروشی متوقف شده است، بدون اینکه دلیلی عنوان شود.

حواشی اجرای دو نمایش در شیراز و تهران

این نمایش خرداد و تیر امسال به مدت ۴۲ شب در تهران روی صحنه رفته بود.

احسان گودرزی این نمایش را به همراه همسرش خاطره حکیمی روی صحنه برده بود. آنها در این نمایش در نقش‌های خودشان ظاهر ‌شدند و ماجرای آشنایی‌شان در ۱۸ سال پیش و رازهایشان را بازگو ‌کردند. در توضیح این نمایش آمده بود: «همه چیز از ۱۸ سال پیش شروع می‌شود. زمانی که خاطره حکیمی‌ و احسان گودرزی در قبرستان شیراز از کنار هم عبور می‌کنند بدون اینکه همدیگر را بشناسند. آنها سال‌ها بعد با هم ازدواج کردند. آنها در نمایش «دَرهَم‌تَنیدگی» درباره‌ رازهای وحشتناک زندگی خودشان حرف می‌زنند. رازها و ترس‌هایی که پس از خواندن نامه‌های ۱۸ سال پیش، فاش می‌شوند. آنها به فاصله‌ای حمله می‌کنند که مرگ ایجاد ‌کرده است.»

حواشی اجرای دو نمایش در شیراز و تهران

نمایش «بازی بزرگ» نوشته و کار زهره بهروزی‌نیا مدتی است که اجرای خود را در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده بود اما این اثر نمایشی امشب، دوشنبه ۱۴ شهریور ماه روی صحنه نمی‌رود و بلیت فروشی آن فعلا متوقف شده است.

ایسنا پیگیر چند و چون ادامه اجرای این اثر نمایشی است که نتیجه پیگیری‌های خود را در خبرهای بعدی اعلام می‌کند. داستان این نمایش که اثر اجتماعی به شمار می‌رود، درباره چند زن زندانی است که برای رهایی از بند تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

   

منبع خبر

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back