اخبار موسیقی

اعضای شورای سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره فجر صنایع‌دستی و هنرهای سنتی معرفی شدند

اعضای شورای سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره فجر صنایع‌دستی و هنرهای سنتی معرفی شدند

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، احکام اعضای شورای سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره فجر صنایع‌دستی و هنرهای سنتی را اهدا کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آیین اهدای احکام اعضای شورای سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره فجر صنایع‌دستی و هنرهای سنتی با حضور مریم جلالی، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و تعدادی از اعضا بعداظهر چهارشنبه – ۱۶ شهریورماه در محل دفتر معاونت صنایع‌دستی برگزار شد.

فرشید شکیبا، نیکو شجاع‌نوری، کاظم نظری، محمدتقی آشوری، مهدی کشاورزی افشار، شهرام گیل‌آبادی، طاهره قیومی، علی طلوعی، علیرضا تابش، سید مجتبی حسینی اعضای شورای سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره فجر صنایع‌دستی و هنرهای سنتی هستند.

در متن این احکام آمده است:

«جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی به‌عنوان یکی از یادمان‌های سترگ پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، جایگاهی منحصربه‌فرد را به خود اختصاص داده که نویدبخش تحول و تغییر مثبت در جمیع جهات این عرصه در کشور است. این جشنواره با مهیا ساختن زمینه مورد نیاز برای تبادل ایده، رشد کمی و توسعه کیفی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، موجبات افزایش تولید و ارتقای وضعیت آن را فراهم می‌سازد. لذا با توجه به تجربیات ارزشمند و سوابق درخشان جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان عضو شورای سیاستگذاری هفتمین جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی منصوب می شوید.
امید است در پرتو عنایات خداوند منان همواره موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام

منبع

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back