اخبار موسیقی

جشنواره موسیقی نواحی در شأن هنرمندانش باشد

جشنواره موسیقی نواحی در شأن هنرمندانش باشد

معاون امورهنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استاندار کرمان درباره‌ی برگزاری پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، در این دیدار که با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی، محسن روحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدعلی مرآتی دبیر جشنواره و امیرعباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران حضور داشتند، طرفین پیرامون نحوه برگزاری پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

جشنواره موسیقی نواحی در شأن هنرمندانش باشد

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به برگزاری شایسته جشنواره و درخور شأن هنرمندان موسیقی اقوام کشور تأکید کرد و برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران را تجلی حضور و همدلی هنرمندان اقوام مختلف ایران اسلامی دانست.

محمود سالاری با اعلام آمادگی مجموعه معاونت هنری در برگزاری این رویداد موسیقایی افزود: موسیقی نواحی از میراث فرهنگی ارزشمند کشور است که حفظ، معرفی و پاسداشت این ذخیره عظیم فرهنگی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با اشاره به برگزاری رویدادهای فرهنگی در استان کرمان و اثر فرهنگی موسیقی بر روابط فرهنگی میان ملت‌ها، ضمن ابراز خرسندی از تداوم برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان، از اعلام آمادگی مدیریت استان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره با همکاری نهادها و دستگاه‌های مرتبط در استان با همکاری اداره ارشاد کرمان خبر داد و گفت: موسیقی زبان مشترک اقوام است. 

جشنواره موسیقی نواحی در شأن هنرمندانش باشد

همچنین در این دیدار محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی، محسن روحی مدیر کل ارشاد کرمان، محمدعلی مرآتی دبیر جشنواره و امیرعباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، گزارشی از روند هماهنگی ستاد اجرایی در تهران و کرمان و اقدامات اجرایی، فراهم کردن تمهیدات زیرساختی در کرمان و فراخوان جشنواره توضیحاتی را ارائه دادند.

انتهای پیام 

منبع

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back