اخبار سینما و تئاتر

همراهی مه لقا باقری، مهدی یغمایی با «قند خون»

همراهی مه لقا باقری، مهدی یغمایی با «قند خون»

بازیگران و خواننده نمایش‌نامه‌خوانی خیریه «قند خون» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی معرفی شدند.

‏به گزارش ایسنا، به نقل از روابط‌عمومی گروه، مه‌لقا باقری، توماج دانش‌بهزادی، حدیث میرامینی و آناهیتا سهرابی نمایش‌نامه «قند خون» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی را شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد که حامی این حرکت خیرخواهانه است، خوانش می‌کنند. همچنین مهدی یغمایی در این نمایش‌نامه‌خوانی اجرای زنده خواهد داشت.

‏‎نمایش‌نامه‌خوانی «قند خون» دومین اجرا از رپرتوار نمایش‌نامه‌خوانی «زندگی کارگری زنان» است که به صورت خیریه و با هدف آزادی زنان زندانی جرایم مالی و غیرعمد که به دلیل عدم توانایی پرداخت، در زندان به سر می‌برند، خوانش می‌شود. 

‏‎تمام عواید حاصل از این نمایش‌نامه‌خوانی با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد دیه کشور بی‌کم‌وکاست به آزادی این زنان اختصاص داده می‌شود.

‏‎در خلاصه نمایش‌نامه «قند خون» آمده است که: «کام کارگرای کارخونه‏ قند تلخه، یه مرد پیدا نمی‌شه به دادشون برسه؟ اگه خوب گوش کنی آه بلند کارگرای کارخونه‌ی ارج و داروگر هم می‌‏شنوی…»

‏‎ این نمایش‌نامه به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج در سال ۱۳۹۷ اجرا شده است. 

‏‎در این نمایش‌نامه‌خوانی، پردیس تئاتر شهرزاد (تهیه کنند و حامی)، پدرام تنعمی (طراح پوستر)، بابک کیوانی (آهنگساز)، محمدحسن درباغی و حمید ملاحسینی (برنامه‌ریز)، جاوید علیپور (ساخت تیزر) و آوا فیاض (مدیر روابط‌عمومی) الهام شعبانی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام 

منبع خبر

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back