اخبار موسیقی

راهنمایی برای گالری‌گردی در روزهای پایانی هفته

راهنمایی برای گالری‌گردی در روزهای پایانی هفته

در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری در پایان هفته را دارید، گزارش حاضر شرح ایسناست از برنامه فعالیت گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران در پایان هفته.

قرن صفر

نمایشگاه گروهی «قرن صفر» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در نگارخانه انتظامی به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، روبروی فروشگاه اتکا و شهرکتاب پلاک ۶۰۸ طبقه دوم، واحد ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳۰ شهریور ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۴۲۸۲۸۵

 

راهنمایی برای گالری‌گردی در روزهای پایانی هفته

گلستان

«گلستان» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار شیرین شاهین‌راد اختصاص دارد و در گالری گلستان به نشانی تهران، خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳۰ شهریور ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۵۴۱۵۸۹
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در روزهای پایانی هفته

مجمع الجزایر تنهایی

«مجمع الجزایر تنهایی» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار سارا حسینی اختصاص دارد و در پروژه‌های آران به نشانی تهران، خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک ۵ درحال برگزاری است.
در بیانیه این نمایشگاه چنین نوشته شده: «به چشم‌اندازی وارد شدیم که بدن‌ها و اشیا ساخته‌اند، در مکعبی روشن که پیش روی ماست. ‏چمنزاری نامرئی ما را دعوت می‌کند به انتظارِ مرکبی بی‌سوار. مسندی تاریک، و قایقی بی بوم ‏و بر، که پیراهن بادبانش است و رشته‌های توری بی ماهی از آن آویزان …»

نمایشگاه انفرادی «مجمع الجزایر تنهایی» تا تاریخ هشتم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۷۰۷۹۷۵

سفر پیدایش

نمایشگاه انفرادی «سفر پیدایش» که به نمایش آثار صفا امیر مقدم اختصاص دارد، در گالری ژاله به نشانی تهران، خیابان سمیه،بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک ۴ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۸ شهریور ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۴۹۱۱۰۸

 

راهنمایی برای گالری‌گردی در روزهای پایانی هفته

واقعیت ناگوار یا از چیزهایی که نمی‌توان سخن گفت

نمایشگاه انفرادی «واقعیت ناگوار یا از چیزهایی که نمی‌توان سخن گفت» که به نمایش آثار نوگل مظلومی اختصاص دارد، در گالری باوان به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک ۷ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۵ مهر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۰۳۳۵۶

 

راهنمایی برای گالری‌گردی در روزهای پایانی هفته

نسخ و نقش

«نسخ و نقش» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در نگارخانه گویا به نشانی تهران، کریمخان زند، روبروی ایرانشهر، پلاک ۸۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳۰ شهریور ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۱۳۴۳۱

 

راهنمایی برای گالری‌گردی در روزهای پایانی هفته

حکایت سنگ

نمایشگاه انفرادی «حکایت سنگ» که به نمایش آثار رسول کاظمی اختصاص دارد، در گالری ساربان به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک ۱۳۰، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۸ شهریور ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۵۰۴۲۲۶
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در روزهای پایانی هفته

هیپوکسیا

نمایشگاه انفرادی نقاشی «هیپوکسیا» که به نمایش آثار عظیم مرکبات‌چی اختصاص دارد، در گالری مژده به نشانی تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷، زنگ یک درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۹ شهریور ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۰۶۷۴۴۲

 

راهنمایی برای گالری‌گردی در روزهای پایانی هفته

نفس‌های قلم

نمایشگاه انفرادی «نفس‌های قلم» که به نمایش آثار حسن آبکار اختصاص دارد، در نگارخانه بهارک به نشانی تهران، ده‌ونک، خیابان شهید صابری، کوچه یکم، پلاک یک درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۴ شهریور ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۰۴۷۰۶۳
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در روزهای پایانی هفته

در راه

نمایشگاه انفرادی «در راه» که به نمایش آثار بهرو باقری اختصاص دارد، در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی دوم درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۵ مهر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

نقاشی‌های سمانه صمیمی

نمایشگاه انفرادی «نقاشی‌های سمانه صمیمی» که به نمایش آثار سمانه صمیمی اختصاص دارد، در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه‌ی دوم درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ پنجم مهر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

انقراض ششم

نمایشگاه گروهی «انقراض ششم» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری جاوید به نشانی تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، خیابان زرتشت غربی کوچه یزدان، پلاک ۱۷، واحد یک درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ اول مهر ماه ادامه دارد، همه‌روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۲۱۸۸۹۳۴۱۳۴
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در روزهای پایانی هفته

وقفه

«وقفه» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار مهتاب علی آبادی اختصاص دارد و در گالری شلمان به نشانی تهران، میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳۰ شهریور ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۳۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۲۱۲۲۲۷۱۶۹۳
 

راهنمایی برای گالری‌گردی در روزهای پایانی هفته

انتهای پیام

منبع

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back