اخبار موسیقی

اجرای «راغب» در کربلا – ایسنا

اجرای «راغب» در کربلا - ایسنا

مصطفی راغب که برای شرکت در آیین اربعین در عراق حضور یافته است، در جریان شب شعر عاشورایی در کربلای معلی به اجرای بدون موسیقی پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا، در این شب شعر که شامگاه پنجشنبه در سالن اجتماعات هتل قریشی کربلا برگزار شد، راغب با بیان اینکه مدت‌ها بود در چنین مجلس شعری حاضر نشده بود و هر چه دارد از چنین جلسه‌هایی است، در سخنانی گفت: به عنوان یک خواننده و هنرمند، صدایم را با افتخار به پیشگاه و محضر اباعبدالله تقدیم می‌کنم و در ماه محرم و صفر، صدایم وقف امام حسین(ع) است. هرچند شاید خیلی از حرف‌ها هم شنیده شود ولی ما به این علم و پرچم محکم تکیه کرده‌ایم.

او در ادامه اعلام کرد، قطعه‌ای را که در سال‌های قبل در ایام اربعین در حسینیه یزد اجرا می‌کرده برای حاضران می‌خواند.

در ادامه اجرای مصطفی راغب ـ خواننده ـ را در کربلا مشاهده می کنید:

در پایان اجرای راغب، با حضور محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ و حجت‌الاسلام احمدی ـ رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین ـ هدایایی متبرک به این خواننده اهدا شد.

اجرای «راغب» در کربلا


در شب شعر عاشورایی کربلا که علاوه بر وزیر ارشاد، ایمان شمسایی ـ مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ـ نیز در آن حضور داشت، تعدادی از شاعران ایرانی از جمله محمدحسین متولیان و حسین شمسایی، در کنار تعدادی از شاعران عراق، سروده های عاشورایی خود را با موضوع اربعین برای حاضران خواندند.

اجرای «راغب» در کربلا

اجرای «راغب» در کربلا

اجرای «راغب» در کربلا

انتهای پیام

منبع

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back