اخبار موسیقی

افتتاح نمایشگاه عکس آیینی عاشورا در لرستان

افتتاح نمایشگاه عکس آیینی عاشورا در لرستان

ایسنا/لرستان نمایشگاه عکس آیینی عاشورا با هدف نمایش جلوه‌های دلدادگی ارادتمندان اهل‌ بیت(ع) در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افتتاح شد.

نمایشگاه عکس آیینی عاشورا با هدف نمایش جلوه‌های دلدادگی ارادتمندان اهل‌ بیت(ع) با حضور منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی‌نیا، معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، محمد کرم‌الهی، مدیرکل روابط عمومی استانداری، علی سوری، مدیرکل انتقال خون و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه لرستان در گالری مهر و ماه حوزه هنری افتتاح شد.

محسن مرادی، مسئول انجمن سینمای جوان لرستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: طی فراخوانی که در ایام محرم سال‌ جاری اعلام شد ۳۰۰ اثر به دبیرخانه رسید که در نهایت ۳۰ اثر برگزیده شد و در قالب تابلوهای ۵۰ در ۷۰ در گالری مهر و ماه حوزه هنری به نمایش درآمد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز تا ششم مهرماه امسال در دو نوبت صبح و عصر در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد، افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حوزه هنری استان، معاونت فرهنگی سپاه استان، بسیج هنرمندان و انجمن سینمای جوان استان برگزار شده است.

مرادی هدف از برگزاری نمایشگاه را نمایش جلوه‌های دلدادگی ارادتمندان به اهل‌بیت(ع) اعلام کرد و گفت: آثار به نمایش درآمده از عکاسان لرستان هستند که با موضوع آیین‌ها و نمادهای فرهنگ عاشورایی در ایام محرم ثبت شده‌اند.

انتهای پیام

منبع

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back