اخبار موسیقی

ساخت قطورترین کتاب تک‌جلدی جهان

ساخت قطورترین کتاب تک‌جلدی جهان

یک کتاب طولانی مانگا به عنوان قطورترین کتاب‌ تک‌جلدی جهان شناخته شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین،‌ یک نسخه چاپ محدود کتاب مصور ژاپنی یا مانگای «وان پیس» اکنون به عنوان قطورترین کتاب تک‌جلدی جهان به فروش گذاشته خواهد شد.

این کتاب از ۲۱,۴۵۰ صفحه تشکیل شده است و از لحاظ فیزیکی مطالعه آن غیرممکن است؛‌ در نتیجه بیش‌تر از اینکه یک کتاب باشد به عنوان یک مجسمه کاربرد دارد.

ساخت قطورترین کتاب تک‌جلدی جهان

این کتاب که ارزش آن ۱,۹۰۰یورو تعیین شده است، به عنوان اثر «ائیچیرو اودا» نویسنده و خالق مانگای «وان پیس» فروخته نمی‌شود. «ائیچیرو اودا» مجموعه داستان‌های «وان پیس»‌ را از سال ۱۹۹۷ تاکنون به صورت هفتگی در مجله ژاپنی «شونن جامپ»‌ منتشر کرده است.

ساخت قطورترین کتاب تک‌جلدی جهان

این کتاب قطور به عنوان اثر «ایلان مانوچ»‌، هنرمندی که در چند زمینه مختلف فعالیت دارد و این نسخه را با عنوان «ONEPIECE» خلق کرده است به فروش خواهد رسید.

شاید هیچ حق‌التألیفی از انتشار این کتاب قطور به «ائیچیرو اودا» نرسد، اما او به واسطه مجموعه داستان‌های مصوری که خلق کرده است هم‌اکنون به عنوان ثروتمندترین خالق مانگا در تاریخ شناخته می‌شود، چراکه ثروت او حدود ۲۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

نام مجموعه اصلی «وان پیس» اثر «ائیچیرو اودا»، در کتاب رکوردهای گینس به عنوان مجموعه کتاب مصوری که بیشترین تعداد چاپ را داشته، به ثبت رسیده است. تاکنون بیش از ۴۱۶ میلیون نسخه از این مجموعه داستان‌های مصور به چاپ رسیده است.

انتهای پیام

منبع

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back