اخبار موسیقی

لیل یونگینز، خواننده رپ نوجوان Maningrida اولین تک آهنگ را با کمک ستاره در حال ظهور جی میلا منتشر کرد.

Three young Indigenous men looking at the camera and smiling, wearing hoodies

گروه موسیقی رپ لیل یونگین می‌گویند که جامعه آن‌ها در Maningrida، در منطقه دورافتاده قلمرو شمالی آرنهم لند، از زمان انتشار اولین تک آهنگ «The Problem» در ماه مارس، بهتر از قدرت موسیقی استقبال کرده‌اند.

در این پیست، ترمل «تیلو» تیلور، 14 ساله، و دونوان «دی کی» کرنان، 16 ساله، با نژادپرستی که نوجوانان بومی در استرالیا با آن مواجه هستند و کمبود خدمات در جوامع دورافتاده با این جملات روبه رو می شوند: «من یک بومی جوان هستم، نه یک جنایتکار”.

با رویاهای بزرگ شهرت رپ، اجرا با خواننده رپ مورد علاقه آنها در یک بازی AFL در داروین به ارسال پیام آنها به هزاران نفر کمک کرده است.

با این حال فقط یک سال پیش، آنها راهی برای ضبط نداشتند، اما چیزی برای گفتن داشتند.

DK گفت: “ما برای جامعه خود احساس بدی داشتیم.”

«فعالیت‌های کافی برای بچه‌های ما مانند جوانان انجام نمی‌شود.

او می گوید: «شما بچه ها را می بینید که شب ها در خیابان ها راه می روند، برایشان خوب نیست.

خدمات بهداشتی محلی Maningrida تجهیزات بیشتری را برای کمک به جوانان در تولید موسیقی خریداری کرده است.()

هنگامی که نوجوانان مانینگریدا با رپر مورد علاقه خود جی میلا تماس گرفتند تا برای یک پروژه پادکست با او مصاحبه کنند، آن را انجام دادند.

بنابراین آنها از او خواستند که آنها را برای ایجاد یک آهنگ راهنمایی کند.

جی-میلا گفت: «پسرا بلدند رپ بزنند، بلدند جریان بدهند.

“با داشتن مربی، راهنمای من در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی بگویم و اشتیاق و ارائه درست – من به نوعی این را برای آنها یک “اووم” بیشتر کردم.”

“من به نوعی می‌خواهم یک الگو باشم و می‌خواهم این بچه‌ها به نوعی به من نگاه کنند و اگر بتوانم یکی از زندگی‌شان را تغییر دهم تا انگیزه آن‌ها برای تلاش برای یک اشتیاق باشد… اگر به هنرشان علاقه‌مند هستند. او گفت، فقط می‌خواهم به من نگاه کنند و اینطور باشند که «این کاری است که می‌خواهم انجام دهم».

همکاری به آهنگ ها جان می بخشد

جی میلا یا ژاکوب نیکالوف در چند سال گذشته شاهد پیشرفت حرفه ای خود بوده است.

اما رپر متولد داروین، Mak Mak Marranunggu، مطمئن شد که ریشه‌های خود را با طرفداران رو به رشد خود به اشتراک بگذارد، هفته گذشته کنسرتی را در جامعه راه دور Wadeye به برنامه رسانه اجتماعی TikTok پخش کرد.

از طریق یک سری تماس‌های آنلاین طی چند ماه، جی میلا و لیل یونگین درباره موضوعات، اشعار و جریان The Problem تصمیم گرفتند و تهیه‌کننده محلی 808 Melo را برای کمک به آن‌ها دعوت کردند.

جی میلا اغلب تجربیات زندگی خود را در اشعار خود گنجانده است.()

جی میلا با یک اپراتور دوربین به مانینگریدا رفت تا موزیک ویدیوی آهنگ را ضبط کند و به لیل یانگین کمک کند تا آهنگ را به صورت زنده روی صحنه برای جامعه خود اجرا کند.

و با توجه به DK، منجر به تغییر شده است.

او گفت: “موسیقی آرام است، هر بار که ست های هدفون می گذارید، از بدن شما عبور می کند، می توانید آن را بشنوید. از روح شما عبور می کند.”

DK گفت: “ما کمک کردیم، با فعالیت های بیشتری که اکنون در آن جامعه اتفاق می افتد – تعداد زیادی از مردم عاشق یکدیگر هستند و به یکدیگر اهمیت می دهند. افراد زیادی در خیابان ها راه می روند.”

آهنگ به هنرمندان آینده در جامعه کمک می کند

مدی مکی، یک کارگر محلی برای سلامت ملاله، بودجه ایجاد این مسیر را از طریق برنامه کمک هزینه انجمن های قوی تر برای کودکان آژانس ملی بومیان استرالیا پیدا کرد.

منبع

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back