اخبار موسیقی

لیزو ستاره پاپ به ترول های توییتر که خیلی راحت در مورد بدن او صحبت می کنند پاسخ می دهد

Lizzo smiling and wearing a gold top

بیایید به آن بگوییم که چگونه است: توییتر یک آبگیر است که به طور نامتناسبی توسط ترول های بدی که نظرات زشت خود را منتشر می کنند، پر شده است.

در حالی که برخی تصمیم گرفته اند از این پلتفرم خارج شوند، لیزو ستاره پاپ از حساب خود محافظت کرد، به این معنی که فقط دنبال کنندگان تأیید شده می توانند توییت های او را ببینند.

برای کسی که تماماً به اشاعه عشق و مثبت اندیشی می پردازد و خوشحال است که وقتی اشتباه می کند جبران کند، حملاتی که ستاره به طور مرتب در معرض آن قرار می گیرد، کیفرخواستی علیه جیب های جامعه و در سایت های رسانه های اجتماعی است که امکان گسترش موارد نفرت انگیز را فراهم می کند. نظرات.

لیزو برنده چهار جایزه گرمی از جمله رکورد سال برای About Damn Time است که در سال 2022 در جدول 100 داغ بیلبورد به رتبه اول رسید. تک آهنگ او Truth Hurts در سال 2019 هفت هفته در رتبه اول جدول 100 بیلبورد قرار گرفت.

او یک فلوت نواز آموزش دیده است که به طور مرتب فلوت را در طول اجراهای روی صحنه اجرا می کند. استعداد و محبوبیت او را نمی توان انکار کرد. و با این حال مردم هنوز احساس می کنند که باید تلاش کنند او را از بین ببرند.

لیزو در این هفته پس از بمباران کامنت های مشمئز کننده ای که وزنش را هدف قرار داده بود، در توییتی خطاب به 2.3 میلیون دنبال کننده خود نوشت: «از اینجا متنفرم.

“عشق قطعاً بر نفرت در رسانه های اجتماعی برتری ندارد… همه به این دلیل که من چاق هستم؟؟؟؟ این دیوانه است”.

لیزو “تسلیم شدن از همه” را در نظر گرفته است.()

یکی دیگر از کاربران توییتر پیشنهاد کرد که خواننده از اندازه خود به عنوان برند خود استفاده کند.

“همچنین: خطاب به افرادی که سال هاست فکر اصلی یا هوای تازه ای ندارند… چاق بودن “مارک” من نیست چاق بودن چیزی است که بدن من به نظر می رسد. [like].

او نوشت: “من سعی نمی کنم چاق باشم.” “من سعی نمی کنم کوچکتر باشم. من به معنای واقعی کلمه فقط سعی می کنم زندگی کنم و سالم باشم. این همان چیزی است که بدن من حتی زمانی که غذای فوق العاده تمیز می خورم و ورزش می کنم، به نظر می رسد!”

در میان افراد برجسته ای که در حمایت از این ستاره اظهار نظر کردند، نویسنده مشهور روکسان گی و خانواده سلطنتی هیپ هاپ فلوور فلو هستند.

چرا مردم آنقدر احساس راحتی می کنند که در مورد بدن دیگران نظر بدهند؟

چرا مردم احساس می کنند که نیاز دارند 2 سنت خود را در مورد ظاهر دیگران صرف کنند – به خصوص زمانی که شما می توانید آسیب واقعی وارد کنید؟

و این فقط ستارگان جهانی نیستند که آن را کنترل می کنند.

زمانی که تارین برومفیت، فعال تصویر بدن، به عنوان بهترین استرالیایی سال 2023 انتخاب شد، ترول‌های توییتر یک روز میدانی داشتند، اما نگرانی‌های مربوط به تصویر بدن موضوعی واقعی است که بخش وسیعی از جمعیت را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در استرالیا، بیش از 90 درصد از جوانان نگرانی هایی در مورد تصویر بدن خود دارند، بر اساس موسسه خیریه ملی استرالیایی هایی که تحت تأثیر اختلالات خوردن و مشکلات مربوط به تصویر بدن هستند – بنیاد پروانه – که تعداد استرالیایی هایی را که در حال حاضر دچار اختلال خوردن هستند، نشان می دهد. بیش از 1 میلیون

ملیسا ویلتون، رئیس بخش ارتباطات و تعامل در موسسه تحقیقاتی “ملیسا ویلتون” می‌گوید: “ارائه نظرات منفی در مورد بدن یا ظاهر یک فرد می‌تواند تاثیر مخربی بر سلامت روان آنها داشته باشد و به طور بالقوه می‌تواند منجر به نارضایتی از بدن شود، که یک عامل خطر مهم در ایجاد اختلال خوردن است.” بنیاد پروانه، به ABC گفت.

احساس نارضایتی از بدن می تواند بسیار مضر باشد و باعث شود افراد به رفتارهای ناسالم غذا خوردن یا ورزش بپردازند.

برای برخی، این ممکن است حتی به یک اختلال خوردن و سایر بیماری‌های روانی جدی تبدیل شود.»

لیزو یک فلوتیست آموزش دیده است.()

اختلالات خوردن می تواند کشنده باشد. به گفته بنیاد پروانه، سالانه افراد بیشتری به دلیل اختلالات خوردن در استرالیا می میرند تا در جاده های این کشور.

حقیقت در مورد بدن های بزرگتر

متخصصان سلامت مدت‌هاست به این نکته اشاره کرده‌اند که ممکن است اضافه وزن و سلامت داشته باشید و با برچسب‌گذاری افراد به عنوان ناسالم بر اساس شاخص توده بدنی، مشکلاتی وجود دارد.

در بنیاد پروانه، ویلتون موافق است.

او می‌گوید: «یک تصور غلط رایج وجود دارد که افرادی که در بدن‌های بزرگ‌تر زندگی می‌کنند همیشه ناسالم هستند و این به سادگی درست نیست.

در حالی که داشتن وزن بیشتر ممکن است فرد را در معرض خطر تجربه طیفی از مشکلات سلامت متابولیک قرار دهد، توجه به این نکته نیز مهم است که اگر فردی درگیر رفتارهای سالم و متعادل باشد، می‌تواند در بدن بزرگ‌تر نیز سالم باشد.

لیزو پست کرد که از توضیح دادن خود به افرادی که در اینترنت به او پیشنهاد کرده بودند “فست فود زیادی” می خورد خسته شده است.

او با حروف تایپ کرد: “من به معنای واقعی کلمه یک سال پیش از خوردن فست فود دست کشیدم…”

ستاره ها از لیزو حمایت می کنند.()

ویلتون می‌گوید که افراد بزرگ‌تر معمولاً «انگ، شرم و ستم» را ناشی از کلیشه‌های نادرست که آنها را «تنبل» و «عدم نظم و انضباط» در مورد انتخاب‌های غذایی‌شان می‌دانند، تجربه می‌کنند.

او گفت: «وقتی جامعه به طور مداوم پیشنهاد می‌کند که بدن‌های بزرگ‌تر مشکلی هستند که باید برطرف شوند، و نگرش‌ها و باورهای منفی به طور مکرر برای بدن‌های بزرگ‌تر اعمال می‌شوند، ممکن است برای مردم دشوار باشد که این باورها را درونی نکنند.

ما باید از رویکردهای وزن محور به سلامت فاصله بگیریم و در نظر بگیریم که سلامتی بیش از نبود بیماری است.

ما در مورد سلامت لیزو چیزی نمی دانیم و نیازی هم نداریم.

رسانه های اجتماعی رایگان برای همه

متأسفانه، نفرت شما را در توییتر پیدا می کند. لازم نیست به دنبالش بروید

لیزو در پاسخ به یکی از طرفداران که به او گفته بود نام خود را جستجو نکند، گفت که “به معنای واقعی کلمه هرگز” این کار را نمی کند، اما نظرات همچنان در فید او ظاهر می شود.

“سوگند می خورم که فقط می خواهم به ویدیوهای رقص و اخبار علمی نگاه کنم و این شات هر روز می آید.”

منبع

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back