اخبار موسیقی

آیا هنرمند بزرگ بعدی استرالیا ممکن است برای اجرای یک کنسرت تلاش کند؟ بازبی مارو امیدوار است که مربیگری درها را به روی نوازندگان آینده باز کند

a close-up photo of a man playing an acoustic guitar, his head is cropped out of the frame

توماس بازبی و جرمی مارو از ابتدا از اوج و فرودهای ایجاد یک حرفه در موسیقی استرالیا – به ویژه خارج از منطقه کوئینزلند – آگاه هستند.

در یکی از چالش‌برانگیزترین دوره‌هایی که موسیقی استرالیا تا به حال با آن مواجه شده است، آنها امیدوارند به هنرمندان دیگر کمک کنند تا در صنعت پیچیده حرکت کنند و صدای خود را به اشتراک بگذارند.

این دو، که اصالتا اهل راکهمپتون هستند، می‌گویند شروع از یک پایگاه منطقه‌ای با مجموعه‌ای از چالش‌های منحصربه‌فرد همراه است، اما می‌توان از برخی از آنها به نفع هنرمندان استفاده کرد.

«همانطور که در راکی ​​به رتبه‌ها رسیدیم، به اندازه کافی از آن دور بودیم [main] توماس می‌گوید صحنه موسیقی که ما از تأثیر آن دور بودیم و در واقع به نفع ما بود.

“وقتی در استرالیا منطقه ای بزرگ شدی، فقط بچه های قدیمی داشتی که با دستگاه های بیت باکس می نواختند. من و جرمی با چند گیتار و هارمونی آمدیم و داستان گفتیم… مردم آن را دوست داشتند.

“در طول آلبوم ها و حرفه ای شما شروع به این احساس می کنید [industry pressure] کمی، اما باید به خود یادآوری کنید که از خود حمایت کنید و به ریشه ها بازگردید، به یاد داشته باشید که چگونه شروع کردیم.”

بازبی مارو یک هنرمند مشتاق کوئینزلند را راهنمایی می کند تا استعدادهای محلی را در صنعت موسیقی استرالیا حفظ کند.()

جرمی می‌افزاید: «ما واقعاً کسی را نداشتیم که به ما نشان دهد زندگی قرار است چگونه باشد، و این وضعیت بسیار گیج‌کننده است.

این زوج صدها برنامه کاربردی را بررسی کرده‌اند تا یک هنرمند محلی را پیدا کنند تا او را راهنمایی کند و به او راهنمایی کند، به این امید که صنعت موسیقی استرالیا را قوی نگه دارد و در شرایط سخت و غیرقابل پیش‌بینی رشد کند.

جرمی می گوید: «شما می توانید بهترین نوازنده جهان باشید و می توانید جلوی مردم روی صحنه بپرید و به آب بروید.

توماس می افزاید: «به یاد دارم که ما پنج تا هفت بار در هفته در راکی ​​در هر میخانه بازی می کردیم.

“اما در اولین کنسرت اصلی خود، فکر می‌کردیم که قرار است بهترین گروه تمام دوران باشیم. فکر می‌کردیم تجربه داریم، اما تجربه نواختن با دوستان مست خود را داشتیم… آن روز چیزهای بزرگی یاد گرفتیم. .

“گیتار جرمی شکست، ما مجبور شدیم راهمان را زیر و رو کنیم.

“و جمعیت بخشنده بودند، اما مقدار درس هایی که از اشتباه کردن در مقابل مردم می آموزید، این فقط با تجربه اجرای زنده اتفاق می افتد.”

بارگذاری محتوای اینستاگرام

این دو جدیدترین نام بزرگی است که به برنامه مربیگری Wild Turkey’s Music 101 ملحق شده است، که پس از بررسی انجام شد که نشان داد تقریباً سه چهارم از نوازندگان مشتاق استرالیایی به دلیل کمبود فرصت های اجرای زنده از زمان همه گیری کووید، در نظر دارند از حرفه موسیقی دست بکشند. .

نظرسنجی از صدها نوازنده استرالیایی نشان داد که تقریبا 90 درصد از هنرمندان معتقدند ورود به صنعت موسیقی سخت تر از قبل از همه گیری است و تقریباً 40 درصد هنوز نتوانسته اند از زمان قرنطینه و محدودیت ها یک کنسرت زنده داشته باشند. برداشته شد.

بازبی مارو خواهد کرد در طول تور شهرهای کوچک، یک کنسرت صمیمی در کوئینزلند منطقه ای اجرا کنید با حضور مربی منتخب خود، به آنها فرصت اجرای زنده به عنوان بخشی از یک تولید تور حرفه ای را می دهد.

کریس استوارت، مدیرعامل QMusic می‌گوید موسیقی زنده در مکان‌های کوچکتر و منطقه‌ای یکی از اولین کارهایی بود که به عنوان بخشی از اقدامات کاهش هزینه انجام شد.

کریس استوارت، مدیرعامل QMusic.()

این به طور گسترده‌تری به صنعت فیلتر می‌شود، و چرخه‌ای از فرصت‌های عملکرد کمتر در سطح ورودی، شانس کمتر برای رشد، کار کمتر برای کارکنان فنی که آنها را مجبور به ترک صنعت می‌کند و غیره ایجاد می‌کند.

او می‌گوید: «در نهایت، حمایت از موسیقی زنده از مردم حمایت می‌کند، زیرا اجرای آن به مردم نیاز دارد.

«در حدود درصدی از بلیت شما مستقیماً به دست مردم برمی‌گردد، مخصوصاً وقتی هنرمندان محلی و استرالیایی را می‌بینید.

“امیدوارم جستجوی مردم در تاونزویل، کایرنز، در ویتساندیز، برای یافتن مکان های محلی بسیار منطقی باشد، زیرا در هر شهر منطقه ای کوئینزلند، افرادی هستند که هنوز با آن مبارزه می کنند و می خواهند نقش خود را در محافظت و حمایت ایفا کنند. “موسیقی کوئینزلند.”

بازیگران استرالیایی در نمودارهای موسیقی غایب هستند

کیت سبرانو یکی از سه هنرمند استرالیایی این هفته در چارت ها بود.

به خوبی مستند شده است که برنامه های زنده به شدت تحت تأثیر این همه گیری قرار گرفته است، اما اکنون دوستداران موسیقی و مفسران صنعت متوجه شده اند که کمبود قابل توجهی از رنگ سبز و طلایی در نمودارهای موسیقی محلی نیز وجود دارد.

اوایل این ماه، The Music در مصاحبه ای با Adelaide’s Peach PRC تاکید کرد که امسال تنها دو هنرمند استرالیایی به صدر جدول آلبوم ARIA راه یافته اند.. تنها تعداد انگشت شماری از رکوردهای استرالیایی تا کنون در سال 2023 به جدول تک آهنگ های ARIA راه یافته اند، که به سختی در بین 10 آهنگ برتر قرار دارند.

برای هفته 22 مه، تنها سه آلبوم استرالیایی در جدول 50 آلبوم برتر ARIA قرار گرفتند – آلبوم‌هایی از The Amity Affliction، Kate Ceberano و یک ضبط زنده اخیراً از Midnight Oil at the Old Lion از سال 1982.

در همان هفته، تنها یک هنرمند استرالیایی در جدول 50 تک آهنگ برتر حضور داشت – ونس جوی’s Riptide که یک دهه پیش منتشر شد.

بنابراین – همه هنرمندان استرالیایی ما در نمودارهای استرالیا کجا هستند؟

نیک کلی، پادکستر، مجری و کارشناس محتوای موسیقی، می‌گوید کنش‌های محلی طرفداران قوی دارند، اما آهنگ‌های استرالیایی منتشر شده جدید با نرخی برابر با هنرمندان بین‌المللی شنیده نمی‌شوند.

“به این دلیل مهم است [ARIA charts] او می‌گوید که واقعاً جمع‌آورنده چیزی است که واقعاً به آن گوش داده می‌شود، از دیدگاه کاملاً داده‌ای و تحلیلی.»

می‌توانید استدلال کنید که نمودارهای Spotify ممکن است نماینده‌تر باشند، زیرا این نمودارها شامل فروش سنگین‌تر از استریم‌ها نمی‌شود، اما این نمودار بسیار شبیه به نظر می‌رسد.

نیک می‌گوید که بحث کیفیت یا توانایی موسیقیدانان استرالیایی نیست – اما این یک مشکل منحصربه‌فرد استرالیایی است، با چارت‌های بریتانیا با هنرمندان بریتانیایی و چارت‌های آمریکایی تحت سلطه موسیقیدانان آمریکایی.

او می‌گوید: «استرالیایی‌ها برخی از بهترین موسیقی‌های جهان را در 10 سال گذشته اجرا کرده‌اند.

“چند نسخه قابل توجهی وجود دارد و آنها در حال یافتن مخاطبان خود هستند، آنها فقط به نوعی به داستان های موفقیت بزرگ تبدیل نمی شوند. نگرانی اینجاست.”

منبع

Home
New Music
Playlist
Music Podcast
Back